Dreceres

dissabte, 8 de març del 2014

La Ribera en flor

La previsió avui era fe una sortida fora del terme, però el nostre guia a tingut un contratemps i no podia fer la sortida. En la seva deferència i ja que li feia molta il·lusió fer-la ahir vàrem decidir aplaçar-la fins el proper dia 22, que per altra part no hi ha cap cursa de Btt aquell cap de setmana i així els que segueixen aquestes proves també podran participar de la sortida si volen.
Així que quan ens trobem ho tenim clar, anem a veure l'espectacle de la Ribera en flor, i res millor que pujar al Castellet de Banyoles per gaudir de la panoràmica de la cubeta de Móra tenyida del rosa de les flors del presseguers.
Avui som 15 amb ganes de pedalar: Josep, JuanLu, Salvador, Ramon, Miquel, Oliver, Sergi A, Xavi, Jordi R, Gerard, Lluís, Arturo, JuanJo, Montse R, Jordi M.
Sortida pel camí de Darmós per fer el tram alt de la sendera del barranc de Nolla de pujada fins a la sèquia per anar a trobar el camí de les planes i escalfar-nos amb la pujada sempre exigent del racó de l'obaga.
A la cruïlla amb el camí de Pregonelles ens desviem cap a la Plana del Garrofer i fem la baixada per la sendera del Mas de Bot fins al fons del barranc del Molló. Remuntem el barranc i pel Mas d'en Prior pugem fins a la creu de terme de Tivissa i tot seguit fins al Castellet de Banyoles.
De tronada intentem seguir una sendera per la vora de la carretera que el dia de lacursa de Tivissa estava marcada, trobem algunes senyals però al finals es perdien i no trobem la continuïtat per poder arribar al moli del Rei, pel que decidim tornar i baixar altre cop pel mas d'en Prior fins al Molló i com ja s'ha fet tard per la carretera en arribem a casa.
Matí esplendid de primavera que ens ha fet suar però també em pres una mica el sol, sobretot quan hem tingut de solucionar una punxada per la trencada d'un radi, res si hi ha un bon mecànic, en Jordi M, que és a qui li ha passat.